۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
بانک ها برای تکمیل پروژه های گردشگری مازندران همکاری نمی کنند
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

بانک ها برای تکمیل پروژه های گردشگری مازندران همکاری نمی کنند

تنکابن- فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اینکه ۲۱۴ پروژه گردشگری در غرب استان در دست اجرا است، همراهی نکردن بانک را از جمله موانع بیان کرد.

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۱۴ مهر سال آینده میزبان کشورهای عضو اکو هستیم، اظهار داشت: یکی از ظرفیت های استان صنایع دستی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه هرچند با تحریم روبرو هستیم اما صنایع دستی تحریم پذیر نیست، ادامه داد: برای میزبانی از رویداد منطقه ای پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو باید زیرساخت های مورد نیاز از جمله راه و ریل را فراهم کرد.

وی صنایع دستی را بخشی از هویت و فرهنگ دانست و گفت: در حال حاضر شاهد آثاری در بخش صنایع دستی هستیم که قابلیت ثبت ملی دارند و باید برای ثبت جهانی آثار نیز برنامه ریزی کرد.

فرزانه با عنوان اینکه یادآور شد: یکی از محورهایی که می تواند در رویداد پایتخت گردشگری آورده و خروجی خوبی داشته باشد، صنایع دستی است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از اجرای ۲۱۴ پروژه گردشگری در غرب استان خبر داد و گفت: این طرح ها دارای پیشرفت ۳۰ تا ۹۰ درصدی است و متاسفانه بانک ها برای تکمیل آن یاری و همکاری لازم را ندارند و در صورت همکاری بانک ها بسیاری از پروژه به نتیجه خواهد رسید.

کد خبر: ۱۱۲٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha