۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
لنز دوربین QMEET ویژه استفاده در تلفن های همراه جهت عکاسی حرفه ای از طبیعت
تازه های دنیای تکنولوژی؛

لنز دوربین QMEET ویژه استفاده در تلفن های همراه جهت عکاسی حرفه ای از طبیعت

شرکت QMEET از ارائه لنز جدید خود ویژه نصب بر روی دوربین تلفن های همراه خبر داده که با قدرت فوکوس و زوم بالای خود امکان عکاسی با کیفیت HD در طبیعت را برای کاربران تلفن های هوشمند همراه فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری بازار، اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به طبیعت گردی همراه با عکاسی از مناظر کم نظیر با دورببین گوشی تلفن همراه خود هستید و در عین حال تمایل به عکاسی حرفه ای و چشم اندازهای دور دستی هستید که تلفن همراه شما را برای گرفتن جزئیات آنها یاری نمی کنند، شرکت QMEET خبر خوشی برایتان دارد. 

این شرکت که کار تخصصی آن، تولید لنزهای دوربین های عکاسی، شکاری و تلسکوپ های تخصصی است، اخیرا محصول جدید خود که یک لنز حرفه ای قابل نصب بر روی دوربین تلفن همراه است را روانه بازار کرده که قابلیت عکاسی از دور دست ترین مناظر را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

این لنز ۴۲ میلی متری عریض با وزن ۲۵۰ گرمی خود با استفاده از سه پایه مخصوص خود روی دوربین تلفن همراه شما قرار گرفته و امکان عکاسی از مناظر دور دست با وضوح بالا را برای شما فراهم می کند. 

لنز مذکور از خانواده دوربین های تک چشمی محسوب شده و با انعکاس تصاویر دریافتی به لنز تلفن همراه شما، تصاویری با وضوح HD را در اختیار شما قرار خواهد داد.

البته شرکت سازنده معتقد است از این محصول می توان در شکار و کمپینگ نیز اسفاده شده و وضوح تصویر آن را تا ۹۹.۵% اعلام کرده است. همچنین گفته می شود رنگ های منعکس شده از این دوربین کاملا به واقعیت خود نزدیک بوده و در نور کم نیز قابلیت دریافت با وضوح بالا را دارد. 

از دیگر ویژگی های این لنز می توان به ضد آب و تا حدودی ضد ضربه بودن آن اشاره کرد که این وسیله را به ابزاری بسیار مناسب برای استفاده در طبیعت گردی های پر ماجرا بدل خواهد کرد. 

شرکت QMEET همچنین اعلام کرده که این لنزها را با دوربین های به کار رفته در گوشی های آیفون و سامسونگ گلکسی و طیف گسترده دیگری از تلفن های همراه کاملا کالیبره کرده و این امر می توان شما را در دریافت بهترین تصاویر یاری کند.

کد خبر: ۱۱۲٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha