۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
 ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته شد
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته شد

سمنان- نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: سال گذشته با هدف کمک به نیازمندان و محرومان ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای کم جمعیت کشور ساخته شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن سمنان، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد  در مراسم معارفه مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته بیناد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۰ هزارواحد مسکونی برای محرومان در مناطق روستایی و شهرهای کم جمعیت ساخته شد، تاکید کرد: هزار واحد در این بین : سهم استان سمنان بود.

وی با بیان اینکه یکی از انجمن هایی که در کشور برای ساخت مسکن محرومان در کنار بنیاد مسکن تلاش می‌کند انجمن خیرین مسکن ساز است و توانسته تاکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی به محرومان  تحویل دهد، گفت: سال گذشته هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در نظر گرفت که ۸۵ درصد این واحدها ساخته و تحویل محرومان شد و مابقی هم تا چند ماه آینده واگذار میشود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت مسکن با مشارکت کمیته امداد برای ایتام را از دیگر برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد بیان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برای خانواده های دارای ۲ معلول به بالا هم با مشارکت بهزیستی و نهادهای حمایتی برای ساخت مسکن تدابیری اندیشیده است.

کد خبر: ۱۱۲٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha