۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
نسخه جدید مرورگر Brave با امکان مسدودسازی هوشمند سایت های تبلیغاتی واسطه
به زودی منتشر خواهد شد؛

نسخه جدید مرورگر Brave با امکان مسدودسازی هوشمند سایت های تبلیغاتی واسطه

مرورگر Brave به زودی نسخه ای جدید برای دسکتاپ را روانه بازار خواهد کرد که به صورت هوشمند، سایت های واسطه تبلیغاتی برای باز کردن وب سایت ها را از سر راه کاربران برخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بازار، به منظور محافظت بیشتر کاربران از مرورگر خود در برابر ردیابی ناخواسته آنلاین، شرکت Brave Software که تولید کننده مرورگر پر طرفدار Brave محسوب می شود، با انتشار پست جدیدی در وبلاگ خود اعلام کرده است که امکان حفاظت از بازخوانی مرورگر را به این محصول خود اضافه خواهد کرد. 

بر اساس این گزارش، ردیابی پرشی همچنان یکی از تکنیک هایی است که وب سایت ها برای دنبال کردن کاربران در سراسر وب از آن استفاده می کنند. در این تکنیک، وب سایت ها با تزریق سایت های اضافی بین سایتی که کاربر در حال حاضر از آن بازدید می کند و سایتی دیگری که می خواهد آن را باز کند، به نوعی کاربر را مجبور به باز کردن سایت های تبلیغاتی به صورت ناخواسته می کنند.

با گذشت زمان، این سایت های واسطه با استفاده از الگوریتم هایی که برای آنها تعریف شده، می آموزند که کاربر از چه وب سایت هایی بازدید کرده است که به آنها امکان می دهد با استفاده از روشی مانند استفاده از قرار دادن کوکی های واسطه در مرورگر کاربر، عملیات ردیابی را انجام دهند.

اکنون، مرورگر Brave با انتشار نسخه رایگان مروگر ورژن ۱.۳۲ خود، این امکان را برای کاربران ایجاد کرده تا بدون نیاز به انتقال اجباری به صفحه وب سایت واسطه، مستقیما به صفحه مورد نظر هدایت شده و از باز شدن این وب سایت ها که بعضا به جز موارد تبلیغاتی می توانند حاوی بدافزارهایی نیز باشند، جلوگیری خواهد کرد. 

بنا بر اعلام شرکت سازنده، این نسخه از مرورگر Brave به زودی در اختیار تمامی کاربران و علاقمندان به این مرورگر محبوب قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۱۲٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha