۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
موافقت کمیسیون کشاورزی با کلیات طرح نحوه پرداخت به موقع غرامت خسارت دیدگان بیمه کشاورزان
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد

موافقت کمیسیون کشاورزی با کلیات طرح نحوه پرداخت به موقع غرامت خسارت دیدگان بیمه کشاورزان

آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، گفت:بررسی کلیات طرح نحوه پرداخت به موقع غرامت خسارت دیدگان بیمه کشاورزان بود که با رای استمزاجی اعضا تصویب شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۵ مهر) کمیسیون متبوع خود، گفت: با حضور آقای طحان نظیف ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی مطرح و بخش عمده‌ای از آنها رفع شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تعدادی از ایرادات شورای نگهبان از طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی به کمیته بازنگری قوانین کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست ارجاع داده شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستور کار بعدی کمیسیون کشاورزی بررسی کلیات طرح جهش تولید کشاورزی و منابع طبیعی بود، ادامه داد: با توجه به اینکه مواد طرح مذکور قبل از به تصویب رسیدن طرح امنیت غذایی تدوین شده و در برخی از آنها هم پوشانی و تشابه وجود دارد مراعا باقی ماند تا در کمیته تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

آزادی‌خواه با بیان اینکه دستور کار سوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی بررسی کلیات طرح نحوه پرداخت به موقع غرامت خسارت دیدگان بیمه کشاورزان بود که با رای استمزاجی اعضا تصویب شد، گفت: در این نشست نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس، سازمان برنامه و بودجه، مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی حضور داشتند و نظرات خود را در خصوص کلیات طرح مذکور ارائه کردند.

کد خبر: ۱۱۲٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha