۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
تبدیل ۳۵ واحد شوری و ترشی سنتی در همدان به سیستم صنعتی و پاستوریزه
مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی همدان عنوان کرد:

تبدیل ۳۵ واحد شوری و ترشی سنتی در همدان به سیستم صنعتی و پاستوریزه

همدان - محمدی، مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تبدیل ۳۵ واحد شوری و ترشی سنتی در همدان به سیستم صنعتی و پاستوریزه خبر داد.

حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار از تبدیل بیش از ۳۵ واحد شوری و ترشی سنتی در استان همدان به سیستم صنعتی و پاستوریزه خبر داد.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در راستای افزایش کیفی و بالا بردن قابلیت صادرات بسته‌های متنوع و در اوزان مختلف مدنظر قرار گرفته و در بعضی از این واحدها بیش از ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید انجام شده است.

وی با اشاره به تبدیل ۱۰ واحد لبنی از تولیدات سنتی مثل پنیر آب نمکی به تولید انواع فرآورده‌های پاستوریزه مثل پنیر یو اف، شیر استریل،شیرهای طعم دار و شیر پاستوریزه، انواع دوغ، انواع ماست در بسته بندی‌های متنوع و با قابلیت صادرات؛ گفت: تا پایان سال گذشته ۸۹ واحد شوری و ترشی و رب باتوان تولید ۱۶۶ هزار تن با انواع محصول و اشتغال یک هزار و ۷۴۸ نفر و سرمایه گذاری۲۰۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

محمدی افزود: بهره برداری از چهار واحد تولید و بسته بندی رب با ظرفیت ۲۵ هزار تن و توان تولید بیش از ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ تن رب گوجه فرنگی و بهره برداری از دو واحد بسته بندی رب با ظرفیت پنج هزار و ۵۰۰ تن و فعالیت ۲۴ واحد تولید فرآورده‌های لبنی با توان تولید ۴۴۶ هزار تن اشتغال ۹۶۴ نفر و سرمایه گذاری ۳۶۸ میلیارد تومان از جمله برنامه‌ها در سال‌های گذشته بوده است .

وی اضافه کرد: طی ۵ ماهه اول سالجاری ۱۴ فقره واحد صنایع تبدیلی غذایی با ظرفیت جذب ۴۵ هزار تن محصول خام کشاورزی و اشتغال ۱۳۱ نفر و سرمایه گذاری ۸۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید ضمن اینکه در این مدت ۲۳ فقره جواز تاسیس با پیش بینی ۷۶ هزار تن تولید انواع محصولات اشتغال ۴۲۵ نفر و با سرمایه گذاری ۳۵۲ میلیارد تومان صادر شد.

کد خبر: ۱۱۲٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha