۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
احداث و تکمیل ۲ سد استان سمنان ۱.۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان:

احداث و تکمیل ۲ سد استان سمنان ۱.۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

سمنان- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان گفت: احداث و تکمیل سدهای فینسک و نمرود در شمال و غرب استان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه بودجه سمنان، نادر مالکی با بیان اینکه احداث سد فینسک در شهمیرزاد شهرستان مهدیشهر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد که قابل افزایش است و سد نمرود در گرمسار بالای ۶۰۰ میلیارد ریال امسال اعتبار داشت، ابراز کرد: در شاهرود حفر و انتقال آب در حال انجام و امید است مردم این شهرستان از آب سد کالپوش میامی طبق برنامه ریزی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت آبی و طرح های تامین آب هشت شهرستان استان در نشستی با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار بررسی شد، تاکید کرد: تداوم طرح ها و تلاش برای تامین آب پایدار مورد تاکید مسئولان استان سمنان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان با اشاره به اینکه امید است با اجرای طرح های مختلف مشکلات آب در هشت شهرستان استان به حداقل برسد، بیان کرد: بحث سدها مربوط به شهرستان های استان و همچنین طرح های انتقال آب در شهرستانها اعتبارات ملی و استانی دارد که ابلاغ های ملی به دستگاه ها انجام شده است.

مالکی بر تلاش مسئولان دستگاه های اجرایی استان سمنان بر جذب اعتبارات ملی برای تکمیل طرح های تامین آب پایدار در استان تاکید کرد.

کد خبر: ۱۱۲٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha