۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
فعلا ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم| دستور ۴۰۰ میلیارد تومانی رئیس‌جمهور برای سبلان پارچه
نایب رییس مجلس در گفت‌وگو با بازار:

فعلا ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم| دستور ۴۰۰ میلیارد تومانی رئیس‌جمهور برای سبلان پارچه

اردبیل- نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه فعلا ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم، گفت: با دستور رییس‌جمهور ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت سبلان پارچه تخصیص داده شد.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه در کشور داریم که با انجام اقدامات جهادی درصدد هستیم این کسری را تأمین و در راستای رفع مشکلات و موانع موجود به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: با توجه به لزوم سرمایه‌گذاری در استان شرکت‌های ایمیدرو، ایدرو و شستا برای سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال در استان دعوت شده‌اند و برای تحقق اهداف مورد نظر نیازمند حمایت از بخش خصوصی واقعی هستیم تا بتوانیم با رفع مشکلات و موانع توسعه استان را تحقق بخشیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با همراهی نمایندگان استان، پیگیری منطقه آزاد تجاری در حال انجام است.  علی‌رغم این که این منطقه رد شده بود باز در این زمینه برای منطقه آزاد استان اقدامات لازم انجام شد که در نهایت دولت از بین پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی و رضی یکی را برای منطقه آزاد اردبیل انتخاب خواهد کرد.

نیکزاد تصریح کرد: پیگیر جذب اعتبارات برای راه‌های مواصلاتی استان هستیم که در این زمینه نیز با تخصیص اعتبارات لازم انتظار می‌رود، اجرای این پروژه مهم و زیربنایی در استان اردبیل سرعت بگیرد و شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: تأمین آب آشامیدنی، آب کشاورزی، اینترنت، آسفالت جاده‌های روستایی و مسکن روستایی در روستاها از اهم اقداماتی است که پیگیری‌های مکرر در این زمینه انجام می‌یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات سبلان پارچه اظهار کرد: با دستور رئیس جمهور، ۴۰۰ میلیارد تومان برای سبلان پارچه تخصیص داده شده تا هر چه سریع‌تر مشکلات بانکی این کارخانه برطرف شود.

نیکزاد در پایان ادامه داد: خوشبختانه نمایندگان استان هیچ اختلاف نظری باهمدیگر ندارند و فقط در برخی انتصابات یک سری اختلاف نظرها وجود دارد که با همدلی نمایندگان برطرف می‌شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha