۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
راه برون رفت از مشکلات کنونی «جهش تولید» است
منتخب مردم آبادان در مجلس:

راه برون رفت از مشکلات کنونی «جهش تولید» است

آبادان - منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه برون رفت از مشکلات کنونی «جهش تولید» است و باید تولید را امسال حداقل به دو یا سه برابر برسانیم.

سیدمجتبی محفوظی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از آنجا که مقام معظم رهبری امسال را بسیار هوشمندانه، مدبرانه و حکیمانه به عنوان «جهش تولید» نامگذاری کردند، نشان از این دارد که در مسئله تولید کمبود داریم.

وی یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات کنونی را موضوع تولید برشمرد و افزود: نام سال گذشته «رونق تولید» بود و رونق با جهش تفاوت زیادی دارد؛ رونق در واقع یعنی چیزی افزایش دادن ولی جهش یعنی تولید را امسال حداقل به دو یا سه برابر برسانیم.

منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید عزم خودمان را جزم کنیم طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم، عنوان کرد: آبادان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوانی برای تولید دارد و با وجود دو رودخانه آب شیرین، پالایشگاه، سازمان منطقه آزاد اروند، پتروشیمی، بنادر، گمرک، فرودگاه، زمین زراعتی مستعد و نخیلات اما همچنان بسیاری از آنها مغفول مانده است.

محفوظی تصریح کرد: متاسفانه به صورت کامل از این ظرفیت‌های بزرگ استفاده نمی‌شود و با توجه به این پتانسیل‌ها می‌توانیم جهش تولید را به معنای واقعی کلمه در آبادان به منصه ظهور برسانیم.

وی در ادامه سخنان خود کشاورزی، شیلات، صنعت، مشاغل خانگی و بنگاه‌های زود بازده را به عنوان جامعه هدف قلمداد کرد و گفت: از دو نماینده دیگر آبادان در مجلس، همه مسئولان و دست اندرکارن دعوت ‌می‌کنم در این راستا با یکدیگر همکاری اثربخش داشته باشیم؛ به طور حتم از خبرگان، تحصیلکردگان و هر فردی که پیشنهاد اجرایی مناسب دارد استفاده می‌کنیم.

کد خبر: ۱۱٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین کاظم IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      0 0
      موفق باشيد.
    • جوادربیعه IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      0 0
      اشتغال زایی دراروند کنار برای جوانان ،متشکرم وخداقوت میگم به دکتر سید مجتبی محفوظی