۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
 تکلیف جاماندگان سهام عدالت باید زودتر مشخص شود
رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس:

تکلیف جاماندگان سهام عدالت باید زودتر مشخص شود

بابل- سعادتی، رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس حمایت از ساختار سهام عدالت را مهم دانست و گفت: تکلیف جاماندگان سهام باید زودتر مشخص شود.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار، فاضلاب، آب شرب و ترافیک و تکمیل نشده پروژه های عمرانی را ازجمله مشکلات شهرستان بابل ذکر کرد و افزود: افزایش غیرمنطقی قبض برق و گاز توسط دولت گذشته سبب بروز نارضایتی زیادی شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ قبض برق و گاز در مواردی تا چهار برابر افزایش یافته است، خواستار توجه دولت برای رفع این دغدغه مشترکان شد.

وی بازنگری در طرح های هادی و اعمال ماده ۴ را الزامی دانست و گفت: تعلل و کوتاهی مدیران دراین بخش قابل توجیه نیست.

سعادتی همچنین خواهان خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان شد و گفت: مازندران قطب تولیدات کشاورزی بوده و باید به این بخش توجه بیشتری شود.

این نماینده مجلس با عنوان اینکه دولت و مجلس باید در فعالیت جهادی و شبانه روزی نسبت به اصلاح قوانین و لوایح زمین مانده اقدام کند، افزود: موضوعاتی نظیر طرح شفافیت نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر توجه به جنبه اقتصادی دیپلماسی خواستار تقویت دیپلماسی اقتصادی کشور شد و افزود:توسعه روابط با کشورهای همسایه نیز باید در اولیت قرار گیرد.

سعادتی خواستار تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت شد و افزود: حمایت از ساختار سهام عدالت امری مهم و ضروری است و باید در راستای این مقوله به طور جدی اقدام شود و هرچه زودتر تکلیف جاماندگان سهام عدالت مشخص شود.

وی با اظهار اینکه درباره مالکیت و موجودیت شرکت های سرمایه پذیر باید به قانون عمل شود، گفت: از دخالت سازمان خصوصی سازی در این زمینه جلوگیری شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha