۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
۷ هزار تن کالا در ایلام جابجا شد/ سطوح در دسترس وسایل نقلیه عمومی ضد عفونی می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام:

۷ هزار تن کالا در ایلام جابجا شد/ سطوح در دسترس وسایل نقلیه عمومی ضد عفونی می شود

ایلام-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار تن کالا در ایلام جابجا شده است.

نورالله دلخواه در گفت و گو با بازار اظهار کرد: در سال جاری هفت هزار تن کالا در استان ایلام جابجا شده که از از نظر وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۳ درصد و از لحاظ بارنامه صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این میزان کالای صادر شده با ۴۳۰ بارنامه صورت گرفته است.

دلخواه با اشاره به اینکه طی سال جاری ۲۵ هزار تردد در استان ایلام ثبت شده است، گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: ویروس کرونا باعث شده تعداد مسافرت با ناوگان عمومی اعم از اتوبوسی،مینی بوسی و سواری بین شهری کاهش چشمگیری یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: همه ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس،خودروهای سواری و تمامی سطوح تماس دست مسافران، رانندگان و خدمه اعم از دستگیره‌ها، سگک و کمربندهای ایمنی، صندلی‌ها و … ضد عفونی می شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۵۳ شرکت حمل و نقل کالا و سه هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه باری در استان در امر جابجایی کالا فعالیت دارند.

کد خبر: ۱۱٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha