۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
اسکله رو- رو ریلی در مازندران تکمیل نشده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

اسکله رو- رو ریلی در مازندران تکمیل نشده است

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به اجرای تهیه ۲۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان گفت: پروژه تکمیل اسکله رو- رو با تاخیر مواجه شده است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تهیه و تعریف ۲۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان اظهار داشت: از این تعداد، یک پروژه جلوتر از برنامه، یک پروژه خاتمه یافته، چهار طرح مطابق برنامه، سه پروژه شروع نشده و سه طرح اقتصاد مقاومتی نیز متوقف مانده است.

وی به پروژه های متوقف شده از احیا و توسعه نوغانداری کرم ابریشم اشاره و اضافه کرد: طبق اعلام دستگاه متولی، هنوز موافقت نامه اجرای این پروژه امضاء نشده است.

وی ادامه داد: پروژه اصلاح نژاد مرغ بومی نیز از دیگر طرح هایی است که متوقف مانده است و باید نسبت به توسعه آن اقدام کرد.

غلامی راد، تجهیز وتکمیل پایانه صادراتی شیلاتی را از دیگر طرح های راکد مانده ذکر کرد و افزود: مقرر بود تیمی با محوریت معاونت اقتصادی از پروژه بازدید و گزارش و نتیجه آن را ارسال کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، اجرای عملیات آبخیزداری را از دیگر طرح های اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: هنوز موافقت نامه اجرای این طرح مبادله نشده است.

وی پروژه آزادسازی سواحل و تعریض محور خطیرکوه را از دیگر طرح ها ذکر کرد و گفت: تکمیل و تجهیز اسکله رو- رو، احداث مخازن خوراکی به ظرفیت ۱۰ هزار تن نیز با تاخیر مواجه شده است.

کد خبر: ۱۱۲٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha