۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
سایت صنایع سنگین در منطقه آزاد ارس ایجاد می شود
مدیرعامل منطقه آزاد ارس:

سایت صنایع سنگین در منطقه آزاد ارس ایجاد می شود

تبریز- مدیرعامل سازمان منطقه آزادتجاری صنعتی ارس گفت: سایت صنایع سنگین در منطقه آزاد ارس ایجاد می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، محسن نریمان در نشست بررسی نحوه همکاری سازمان منطقه آزاد ارس با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در تکمیل و اجرای طرح های عمرانی ارس، تکمیل مسیر جلفا _ مرند، قطعات ۳۰ تا ۳۴، شریان اصلی ایواوغلی _گردیان، فرهنگسرای ارس و آماده سازی بخشی از اراضی ۲۲۰ هکتاری، سایت صنایع سنگین و اراضی و محوطه شهرک صنعتی جانانلو را هفت طرح اجرایی قرارگاه خاتم الانبیاء در این منطقه اعلام کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تکمیل برخی از طرح های عمرانی و زیربنایی محدوده منطقه آزاد ارس بخشی از مشکلات زیرساختی این منطقه را رفع کنیم و با انسجامی که بین قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه و منطقه آزاد ارس ایجاد شده تلاش می‌کنیم تا سرعت این فعالیت‌ها را افزایش دهیم و در ۳۰ ماه مرحله به مرحله طرح ها به مردم تحویل داده شود.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط قرارگاه خاتم الانبیا در عمران و آبادانی کشور، افزود: قرارگاه خاتم امروز به عنوان یک تکیه گاه در همه شهرها و استان‌های کشور نقش آفرینی می‌کند و امیدواریم با حضور آن در ارس نیز شاهد اتفاقات خوب در ارس باشیم.

هفت طرح ارس همزمان آغاز می شود
زین العابدین ریحانی مدیرعامل موسسه عاشورای قرارگاه خاتم الانبیاء آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست گفت: هر هفت طرح ارس همزمان باهم شروع خواهد شد و بعد از عقد قرارداد، پروژه‌ها به سرعت تکمیل می‌شوند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر شتاب بخشی تکمیل جاده مرند _ جلفا، گفت: تکمیل این جاده از مهمترین مطالبات مردم است و سالانه شاهد تلفات زیادی در این مسیر هستیم .

معصومه پاشایی افزود: توقعی که از قرارگاه داریم این است که طرح ها بر اساس برنامه زمانبندی پیش برود و استفاده از مسیرهای تکمیل شده منوط به اتمام کل طرح نباشد.

کد خبر: ۱۱۲٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha