۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
کاهش دلار و یورو در بازار متشکل ارزی برای پنجمین روز متوالی

کاهش دلار و یورو در بازار متشکل ارزی برای پنجمین روز متوالی

کاهش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی که از ابتدای هفته آغاز شده برای پنجمین روز متوالی ادامه یافت.

به گزارش بازار، مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران نرخ میانگین وزنی دلار و یورو در بیست و یکمین روز مهرماه را به ترتیب ۲۶ هزار و ۲۸۰ تومان و ۳۰ هزار و ۳۴۲ تومان اعلام کرد.

مهدی گوهررستمی گفت: در جلسه معاملاتی چهارشنبه، دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۴۰۱ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۳۰۵ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۲۸۰ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۰.۴۹ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

این کارشناس اقتصادی افزود: امروز نماد یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۴۸۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۱۰۶ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، با تجربه کاهش ۰.۲۶ درصدی نسبت به روز سه‌شنبه، ۳۰ هزار و ۳۴۲ تومان بوده است.

این تحلیلگر اقتصادی ادامه داد: در جلسه معاملاتی چهارشنبه (بیست و یکم مهرماه) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۱۷۱ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۴۵۸ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۱۰۶ تومان و ۳۱ هزار و ۵۳۰ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان افزود: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز چهارشنبه (بیست و یکم مهرماه) ۸ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد یورو ۹۵۱ هزار و ۹۰۰ یورو بود.

کد خبر: ۱۱۱٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha