۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
سامانه مدیریت و توزیع اقلام مرتبط با کرونا نخستین بار در گلستان طراحی شد
رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

سامانه مدیریت و توزیع اقلام مرتبط با کرونا نخستین بار در گلستان طراحی شد

گرگان- رئیس پارک علم و فناوری گلستان از طراحی و راه‌اندازی نخستین سامانه مدیریت و توزیع اقلام مرتبط با کرونا ویروس توسط یکی از هسته‌های فناور مستقر در این پارک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، مهدی غفاری اظهارکرد: اولین سامانه مدیریت و توزبع اقلام مربوط به کرونا ویروس covid۱۹ با حمایت ویژه مرکز رشد پارک علم و فناوری گلستان توسط هسته فناور فناوران هیرکان (هیرکالند) با مدیریت محمد ضیائی در روزهای گذشته طراحی و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار داده شد.

وی تصریح کرد: این سامانه برای مراکز توزیع مورد تایید ستاد مدیریت و برنامه‌ریزی کرونا ویروس استان‌ها اعم از داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت طراحی و اجرا شده است.

غفاری افزود: در فاز اول فروش و تحویل اقلام مورد نیاز به کادر سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، کادر درمان و همچنین بیماران مبتلا و گروه‌های پرخطر مدنظر است و در فاز دوم همه افراد سالم را تحت پوشش قرار خواهد داد.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان خاطرنشان گفت: همچنین مراجعان به مراکز توزیع در این سامانه می‌توانند بر اساس کد ملی و کدپستی محل سکونت خود در این سامانه ثبت نام و نسبت به سفارش اقلام بهداشتی مورد نیاز اقدام کنند.

وی در ادامه به قابلیت گزارش‌گیری آماری و داینامیک بودن این سامانه اشاره و تصریح کرد: طراحی این سامانه به گونه‌ای است که نحوه توزیع اقلام در مراکز توزیع شهرستان‌ها توسط مدیران استانی و شهرستانی تعیین و میزان اقلام توزیع شده به طور کامل قابل گزارش‌گیری است.

غفاری بیان کرد: امکان مدیریت اقلام توسط دستگاه‌هایی که امکان توزیع رایگان اقلام مربوط به کرونا ویروس را دارند هم از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سامانه است.

کد خبر: ۱۱٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha