۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
کالاهای اساسی و ضروری مردم کهگیلویه و بویراحمد تامین و ذخیره شده است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کالاهای اساسی و ضروری مردم کهگیلویه و بویراحمد تامین و ذخیره شده است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه کالاهای اساسی و ضروری مردم تامین و ذخیره شده و در راستای تامین مایحتاج مردم مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین کلانتری بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اصناف در استان تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند و تنها اصنافی مجاز به فعالیتند که مایحتاج ضروری مردم را عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه این اصناف تنها با رعایت پروتکل بهداشتی مجاز به فعالیت هستند، افزود: همچنین طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی به زودی در استان اجرا می شود.

کلانتری اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی ملی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ است.

استاندار با بیان اینکه پویش «در خانه بمانیم» بهترین راه مقابله با شیوع کرونا ویروس است، گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کنار طرح های سامانه سلامت، غربالگری ورودی ها، تست و نمونه گیری و سامانه ۴۰۳۰ کارساز است.

وی افزود: روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ تست کرونا انجام می شود و این تستها نشان دهنده این هستند که آمار مبتلایان به کرونا در استان در حال افزایش است و من از عموم مردم عزیز استان تقاضا دارم که بیش از پیش همکاری تنگاتنگی با مجموعه دست اندرکاران استان که شبانه روز و بی وقفه برای مقابله با این بیماری تلاش می کنند، داشته باشند.

استاندار افزود: تلاشها، همکاری و زحمات دانشگاه علوم پزشکی، اصحاب رسانه، سپاه فتح استان، نیروی انتظامی، هلال احمر، صدا و سیما، بخش خصوصی، شهرداری ها، هنرمندان، تشکلهای مردم نهاد، دهیاران، شوراهای اسلامی و عموم مردم قابل تقدیر است.

کلانتری اظهار داشت: همچنین از نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان و منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه و جماعات نیز تقدیر می کنم و مردم بدانند که در استان با همه توان و ظرفیت آماده هستیم و تلاش می کنیم و آرامش و سلامت مردم اولویتی بسیار مهم و اساسی است که همه در تلاش برای مقابله با این ویروس برای بازگرداندن آرامش به استان و کشور هستیم.

کد خبر: ۱۱٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha