۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
ایجاد «سوپر مارکت مالی» در اردبیل | تنوع خدمات مردم را به مشارکت راغب خواهد کرد
کارشناس بازار سرمایه:

ایجاد «سوپر مارکت مالی» در اردبیل | تنوع خدمات مردم را به مشارکت راغب خواهد کرد

اردبیل - باغچه سرا، کارشناس بازار بورس و سرمایه گفت: تنوع خدماتی که در سوپرمارکت مالی در استان به وجود آمده مردم را ترغیب و تشویق به مشارکت بیشتر در حوزه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

پیمان باغچه‌سرا در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ۱.۵ سال است که سابقه راه‌اندازی سوپرمارکت‌های مالی را با ایده‌های نو در سطح کشور داریم که استارت کار در این زمینه برای اولین بار و به پشتوانه شرکت تأمین سرمایه تمدن استارت خورده و در حال حاضر ۲۰ شعبه سوپرمارکت مالی در کشور تأسیس و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: هدف از تأسیس این مجموعه ورود علاقمندان به حوزه سرمایه‌گذاری است که به صورت همزمان از تمام محصولات و خدمات مالی و سرمایه‌گذاری می توانند در یک محل استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سوپرمارکت مالی استان اردبیل تنوع خدمات سوپرمارکت مالی را یادآور شد و گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری، خدمات سبدگردانی، کارگزاری های بورسی، خدمات بیمه‌ای، مشاوره‌های مالی، اقتصادی، همچنین مالیاتی و ارائه خدمات آموزشی از جمله رویکردها و برنامه‌های این سوپرمارکت‌های مالی است.

باغچه‌سرا افزود: هر فرد با هر سطح ریسک در حوزه سرمایه‌گذاری می تواند در این مجموعه ورود پیدا کند تا از مزایای آن استفاده کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: افرادی که اصلا اهل ریسک نیستند و در بانک منابع خود را سپرده‌گذاری کردند، می توانند از ظرفیت صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت استفاده کرده و به صورت روزشمار سود دریافت کنند.

باغچه‌سرا اضافه کرد: علاقمندان به بازار سرمایه که خودشان مستقیم نمی توانند در این حوزه ورود پیدا کنند، می توانند از ظرفیت صندوق سهام استفاده کنند تا از منابع و سپرده‌های مطلوب بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: افرادی که خودشان تمایل ورود به بورس دارند، از خدمات کارگزاری به شکل مستقیم استفاده کرده و در خرید و فروش سهام می توانند سهیم شوند.

باغچه‌سرا ادامه داد: افرادی که قصد سرمایه‌گذاری کلان دارند، می توانند از خدمات سبدگردانی استفاده کرده و قطعا از خدمات بیمه‌ای اعم از بیمه مسئولیت، ثالث، بدنه، تکمیلی و... بهره‌مند خواهند شد.

وی ارائه خدمات متنوع مشاوره‌ای مالی، حقوقی و مالیاتی را از دیگر خدمات سوپرمارکت مالی اعلام کرد و گفت: به شکل همزمان علاقمندان از آموزش‌های آکادمی این مجموعه نیز می توانند استفاده کنند تا در جریان تحولات بازار سرمایه و دیگر خدمات تکمیلی این شرکت بهره‌مند شوند.

کارشناس بازار بورس و سرمایه سابقه پنج ساله شرکت تأمین سرمایه تمدن را در فعالیت‌های بورسی و سهامداری یادآور شد و افزود: پشتوانه این مجموعه دو بانک توسعه صادرات و بانک شهر است و مردم اطمینان داشته باشند که این سوپرمارکت و صندوق تأمین سرمایه تمدن با برخورداری از این پشتوانه بانکی و بورسی از اعتبار و جایگاه معتبری برخوردار بوده و مجوزهای رسمی را دریافت کرده است.

کد خبر: ۱۱۱٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha