۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
کاهش قیمت لبنیات با همکاری تشکل‌ها
وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد

کاهش قیمت لبنیات با همکاری تشکل‌ها

ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: کاهش ۱۰ درصدی قیمت برخی لبنیات، تجربه موفقی در زمینه مشارکت اتحادیه‌ها و تشکل‌ها در خصوص واگذاری حوزه بازار به این بخش است.

به گزارش بازار، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: در وزارت جهاد کشاورزی به دنبال همکاری با تشکل‌ها و اتحادیه در خصوص واگذاری حوزه بازار به آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: این تشکل‌ها و اتحادیه‌ها بهتر می‌توانند بازار را کنترل کنند و ما در همین راستا در هفته گذشته با برگزاری یک آزمون این موضوع را امتحان کردیم.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در خصوص صنایع لبنی با اتحادیه‌ها و تشکل‌ها جلسه‌ای داشتیم تا در خصوص برخی مواد پرمصرف مثل شیر، ماست و لبنیات کاهش قیمت صورت گیرد.

ساداتی نژاد ادامه داد: پس از جلسه با تشکل ها، قرار شد ظرف سه روز این محصولات بررسی شده و برای کاهش قیمت اقدام شود.

وی گفت: پس از مذاکرات انجام شده از شنبه هفته جاری (۱۷ مهر) این کاهش قیمت اتفاق افتاد و تشکل‌ها و اتحادیه‌ها به قولی که در این خصوص داده بودند عمل کردند.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: ما به دنبال مشارکت تشکل‌ها و اتحادیه‌ها در حوزه صادرات، آموزش، سرمایه گذاری و بازار هستیم و با نمونه انجام شده به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم این اقدام را انجام دهیم.
 

ساداتی نژاد اضافه کرد: اقدام عملی هفته گذشته، نشان داد ما می‌توانیم در خصوص ساماندهی بازار با این تشکل‌ها و اتحادیه‌ها همکاری داشته باشیم.

کد خبر: ۱۱۱٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha