۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
برای تکمیل بانک زمین، ۳ ماه فرصت داریم
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

برای تکمیل بانک زمین، ۳ ماه فرصت داریم

اصغری مهرآبادی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای تکمیل اطلاعات بانک زمین ۳ ماه فرصت است، باید کار را به سرعت پیش برد و نباید اجازه دهیم مشکلات فنی احتمالی سرعت انجام کار را پایین بیاورد.

به گزارش بازار، احمد اصغری مهرآبادی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: اطلاعات زمین‌های سازمان در بانک زمین تا امروز به‌روز رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و توسعه بانک زمین نخستین بند از ۱۰ فرمان ابلاغی وزیر راه و شهرسازی به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه است افزود: نشست مشترک با نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری در خصوص پیگیری تکمیل و توسعه اطلاعات بانک زمین برگزار شد، گام بعدی ما بارگزاری اطلاعات این دو شرکت زیر مجموعه وزارت راه و پس از آن اطلاعات اراضی سایر دستگاه‌ها روی سامانه بانک زمین است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه همکاری مناسبی میان کارشناسان بانک زمین و فناوری ارتباطات و اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری وجود دارد، ادامه داد: به زودی گزارش مفصلی از پیشرفت کار بانک زمین را در اختیار شورای عالی مسکن قرار خواهیم داد.

کد خبر: ۱۱۱٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha