۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
تغییر مدیریت ها، مهم‌ترین عامل نوسانات بورس
کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد

تغییر مدیریت ها، مهم‌ترین عامل نوسانات بورس

دارابی، کارشناس بازار سرمایه گفت: بلاتکلیفی سهامداران بزرگ بازار سرمایه به دلیل تغییر مدیریت ها، مهم‌ترین عامل نوسانات بورس است.

به گزارش بازار، همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه گفت: وزیر اقتصاد به دنبال تغییر تیم مدیریتی سازمان بورس بوده و این عامل سبب ایجاد نوسانات در بازار شده است.

وی اضافه کرد: این مساله باعث بلاتکلیفی بازار به ویژه در مورد بخش‌های مهم بازار شده ضمن اینکه شرکت بورس نیز در حال حاضر پس از مساله استخراج ماینرها غیر مجاز، در شرایط مشابهی قرار دارد.

دارابی ادامه داد: تغییر مدیریت سهامداران بزرگ بازار، مثل بانک ها، بیمه‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری نیز در بروز نوسانات دخیل بوده و در حال حاضر کل بازار در یک بلاتکلیفی قرار دارد.

وی گفت: به دنبال تعیین رئیس کل بانک مرکزی دامنه تغییرات اینک به بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ مالی دولتی رسیده است و همین مساله باعث شده سرمایه گذاران عمده تصمیمات خود را به بعد از تعیین تکلیف مدیریتی موکول کنند.

دارابی افزود: در حال حاضر امیدواری عمده بازار بحث شرایط بازار جهانی و عملکرد شش ماهه شرکت‌ها است که پتانسیل بازگشت بازار را فراهم کرده و در صورت تعیین تکلیف مدیریتها، بازار می‌تواند وضعیت بهتری را تجربه کند.

کد خبر: ۱۱۱٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha