۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
۳۵ واحد تولیدی در اردبیل به چرخه تولید برگشت
با حمایت کمیته قضایی؛

۳۵ واحد تولیدی در اردبیل به چرخه تولید برگشت

اردبیل - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در سال گذشته، ۳۵ واحد تولیدی با حمایت کمیته قضایی به چرخه تولید بازگشته و برای ده‌ها نفر از جوانان بیکار زمینه اشتغال فراهم شد.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر عتباتی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل دادگستری اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته، ۳۵ واحد تولیدی با حمایت کمیته قضایی به چرخه تولید بازگشته و برای ده‌ها نفر از جوانان بیکار زمینه اشتغال فراهم شد.

وی با بیاناینکه در کنار حمایت های انجام شده، با برهم زنندگان نظم اقتصادی استان هم برخورد جدی قضایی صورت گرفته است گفت: با توجه به شرایط کنونی در جامعه، با هرگونه احتکار و گران‌فروشی مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم برخورد جدی شده و این اقلام در داروخانه ها و مراکز عرضه بدون محدودیت عرضه می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اعمال محدودیت برای حضور تفرجگاه‌های استان، تصریح کرد: برای مقابله با اشاعه و همه‌گیری ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی محدودیت‌هایی برای حضور در مناطق گردشگری و تفریحی استان اردبیل اعمال شده است.

عتباتی همچنین با اشاره به تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک از جمله راه‌اندازی خط تولید ماسک N۹۵ و مواد ضد عفونی برای حفاظت از جان مردم و رزمندگان سلامت در حوزه بهداشت و درمان گفت: حتی برخی از تولیدات نخبگان جوان اردبیلی از جمله ربات پرستار، از سوی استان‌های مختلف درخواست تولید شده است.

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۹۹ با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، حمایت از تولید، برخورد با مفسدان اقتصادی و مبارزه با قاچاق از مؤلفه‌های جهش تولید در استان است.

کد خبر: ۱۱٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha