۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
۳۰ واحد برتر غذایی و دارویی در مازندران شناسایی شدند
رئیس انجمن صنایع غذایی مازندران:

۳۰ واحد برتر غذایی و دارویی در مازندران شناسایی شدند

ساری- گیوه چی، رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با اشاره به اینکه ۳۰ واحد نمونه کیفی غذایی به کمیته‌های فنی معرفی شدند، گفت: ۹ واحد غذایی برتر در استان معرفی می شوند.

محمد مهدی گیوه چی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه جشن غذا در استان برپا می شود، افزود: واحدهای برتر صنعت غذا همزمان با روز جهانی صنعت غذا در استان معرفی می شوند.

وی با اشاره به اینکه نهمین دوره جشنواره صنعت غذا در استان برگزار می شود، اظهار داشت: هدف از این جشنواره آن است که بتوانیم واحدهایی که در زمینه کیفیت هزینه و تلاش می کنند را به جامعه معرفی کنیم.

رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با عنوان اینکه واحدهای صنعت غذایی استان به ۹ گروه از جمله کارخانجات آرد، روغن، فراورده های گوشتی، تولید قند و شکر، نان و غیره تقسیم شده است، گفت: همه صنعت غذا جزو این ۹ گروه محسوب می شود.

گیوه چی یادآور شد: در مرحله اول واحدهای برتر توسط نهادهای ناظر از جمله جهاد کشاورزی، استاندارد، دامپزشکی معرفی می شود و در نهایت از بین آن ها واحدهای نمونه و برتر معرفی خواهند شد.

وی شمار واحدهای صنعت غذایی را در استان ۵۲۰ واحد ذکر کرد وگفت: در کمیته فنی، برندهای برتر صنعت غذا انتخاب و معرفی می شود.

رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با اشاره به ۳۰ واحد برتر صنعت غذایی به کمیته های فنی معرفی شدند، گفت: از این واحدها ۹ واحد برتر و نمونه صنعت غذا در استان معرفی و تجلیل می شوند.

کد خبر: ۱۱۱٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha