۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
بازار اردبیل همچنان چشم انتظار بهره‌مندی از گاز شهری است
با گذشت ۶ ماه از وعده مسئولان؛

بازار اردبیل همچنان چشم انتظار بهره‌مندی از گاز شهری است

اردبیل- ایرانی جم، رئیس انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: با گذشت شش ماه از وعده مسئولان استان، بازار تاریخی اردبیل همچنان چشم انتظار بهره‌مندی از گاز شهری است.

سعید ایرانی جم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در نشستی که اوایل امسال با نایب رئیس مجلس و نماینده مردم اردبیل در مجلس داشتیم، قرار شد عملیات گازرسانی به بازار تاریخی و سنتی اردبیل انجام شود تا در فصل زمستان بازاریان گرفتار سرما و مشکلات ناشی از آن نشوند.

وی تصریح کرد: به رغم پیگیری ها هنوز این وعده به سرانجام نرسیده و انتظار می رود با هماهنگی میراث فرهنگی و شرکت گاز در سریعترین زمان بازار تاریخی و سنتی اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند شود.

رئیس انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: مطالبه به حق بازاریان و اصناف را در این زمینه پیگیری می کنیم و تلاشمان بر این خواهد بود تا قبل از شروع فصل سرما و زمستان این وعده به نتیجه رسیده و با طراحی مناسب که به تأیید میراث فرهنگی خواهد رسید، گازرسانی به واحدهای صنفی داخل بازار تاریخی اردبیل به انجام برسد.

وی به برگزاری نشست‌های مشترک با مسئولان و مدیران استانی در حل مشکلات جامعه بازاریان و اصناف اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های بازاریان تأمین امنیت بازار با تلاش مجموعه پلیس بود که با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در قرارگاه انتظامی استان و نشست با فرماندهی نیروی انتظامی سعی کردیم خواسته‌های جامعه بازاریان و اصناف را به گوش مسئولان برسانیم.

ایرانی جم تعامل خوب با اتاق اصناف را در پیگیری مطالبات به حق بازاریان یادآور شد و خاطر نشان کرد: سعی و تلاشمان بر این است تا با احصا مشکلات و نارسایی ها در مسیری حرکت کنیم تا بخشی از این مطالبات با درایت و همت مسئولان برطرف شده و گره‌گشایی را در این حوزه شاهد باشیم.

کد خبر: ۱۱۱٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha