۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
مسئولان از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی زنجان استفاده کنند
وحیدی:

مسئولان از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی زنجان استفاده کنند

زنجان- وزیر کشور، زنجان را جزو استان‌های با ظرفیت بسیار خوب در حوزه‌های مختلف یاد کرد و گفت: مسئولان باید به خوبی از این ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی استان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان که در سالن روزبه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مردم کشورمان در طول چهار دهه گذشته افتخارات زیادی را خلق کردند، افزود: تحمل همه فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه و جنگ تحمیلی، گوشه‌ای از این افتخارات است. 

وزیر کشور گفت: زنجان جزو استان‌هایی است که از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف برخوردار است و مسئولان باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وحیدی ابراز داشت: از استاندار بومی، انتظار داریم زنجان را در عرصه‌های علمی به ویژه حوزه دانش‌بنیان و دیجیتال که حرف‌های زیادی نیز در این عرصه برای گفتن دارد، بتواند به جایگاه واقعی خود برساند. 

وی افزود: امروز اولویت همه مسئولان استان باید بر روی این موضوع معطوف باشد که اجازه ندهند هیچ‌گونه فساد اداری رخ داده و باید زنجان را از این حیث در جایگاه نمونه قرار دهند و امروز علی‌رغم همه مشکلات و سنگ‌اندازی‌های بین‌المللی، ایران اسلامی در نقطه جهش قرار گرفته  است. 

وزیر کشور خاطر نشان کرد: از استاندار سابق زنجان به خاطر اقدامات ارزشمندی که تا به امروز در این استان انجام داده تشکر می کنم و بی‌شک استاندار جدید فردی فرهیخته بوده و از توان اجرایی بالایی برخوردار است.

وحیدی یاد آورشد: در دولت جدید، جای هیچ‌گونه تنبلی نیست و در دولت اسلامی ارزش ها حرف اول را می‌زند و در این دولت با واژه‌هایی چون تعطیلی و بیکاری بیگانه هستیم.

وی گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر همه مشکلات باعث ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهار دهه گذشته شده و حضور ارزشمند و با بصیرت مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی همیشه توطئه های دشمنان را نقشه برآب کرده است و با وجود تمام مشکلات اقتصادی مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و این مهم باعث افتخار است.

کد خبر: ۱۱۱٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha