۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
کاهش یورو و عدم تغییر دلار در بازار متشکل ارزی
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اعلام کرد

کاهش یورو و عدم تغییر دلار در بازار متشکل ارزی

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران از کاهش نرخ یورو و ثایت ماندن نرخ دلار در این یازار خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی نرخ میانگین وزنی دلار و یورو در نوزدهمین روز مهرماه را به ترتیب ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان و ۳۰ هزار و ۵۸۸ تومان اعلام کرد.

وی گفت: در جلسه معاملاتی دوشنبه، دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۶۴۶ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۵۷۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر دلار و عدم تغییر آن نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: امروز نماد یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۴۵۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، با تجربه کاهش ۰.۷۴ درصدی نسبت به روز یکشنبه، ۳۰ هزار و ۵۸۸ تومان بوده است.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در جلسه معاملاتی دوشنبه (نوزدهم مهرماه) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۵۰۵ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۷۷۴ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۳۴۸ تومان و ۳۱ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان ابراز داشت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز دوشنبه (نوزدهم مهرماه) ۸ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۴۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۵۰۰ یورو بود.

کد خبر: ۱۱۱٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha