۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
بخشودگی جرایم بیمه‌های شخص ثالث به مدت ۲۰ روز
رئیس کل بیمه مرکزی خبر داد

بخشودگی جرایم بیمه‌های شخص ثالث به مدت ۲۰ روز

سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی از بخشودگی جرایم بیمه‌های شخص ثالث به مدت ۲۰ روز خبر داد.

به گزارش بازار، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به مدت ۲۰ روز جریمه‌های بیمه شخص ثالث بخشیده خواهد شد و افرادی که به هر دلیل خودروهای موتوری خود را بیمه نکرده اند و شامل جریمه شده اند، می‌توانند بدون پرداخت جریمه، در این مدت خودروی خود را بیمه کنند.

وی افزود: طی بخشنامه‌ای که اخیرا با مصوبه مجمع به سراسر کشور ابلاغ کرده ایم قرار شد که از ۱۷ مهر تا ۶ آبان ماه به مدت ۲۰ روز همه وسایل نقلیه موتوری مثل موتورسیکلت، خودروهای سواری و ماشین آلات کشاورزی که تاکنون بیمه نامه شخص ثالث نداشته اند و یا به دلیل پرداخت نکردن بیمه شخص ثالث جریمه شده اند، می‌توانند بدون پرداخت جریمه به مراکز بیمه مراجعه و خودروی خود را بیمه کنند.

وی گفت: براساس قانون اگر خودرویی موتوری بیمه نامه شخص ثالث نداشته باشد ضمن اینکه به اندازه بیمه یکسال جریمه می‌شود در زمان بروز حادثه هم نمی‌تواند هیچ کمک یا خدمتی از بیمه دریافت کند به همین دلیل کسانی که تاکنون بیمه نداشته اند تشویق می‌کنیم تا از این فرصت استفاده و خودروی خود را بیمه کنند.

گفتنی است؛ بر اساس آمار از ۱۲ میلیون موتورسیکلت پلاک شده در کشور در حال حاضر تنها یک و نیم میلیون موتورسیکلت دارای بیمه شخص ثالث هستند.

کد خبر: ۱۱۱٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha