۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
 ۱۰۰ واحد صنایع غذایی مازندران مسکوت و راکد است
رئیس انجمن صنایع غذایی مازندران:

۱۰۰ واحد صنایع غذایی مازندران مسکوت و راکد است

ساری- گیوه چی، رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران گفت: ۵۲۰ واحد صنعت غذا در استان وجود دارد که حدود ۱۰۰ واحد غیرفعال و مسکوت مانده است.

محمد مهدی گیوه چی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه این انجمن حلقه پنهان بین واحدهای صنعتی و دستگاه های مختلف به شمار می رود، اظهار داشت: طبق برنامه تلاش داریم بین صنعت و جامعه در حوزه مصرف تولیدات اعتمادسازی کنیم.

وی از راه اندازی پویش صنعت و غذا در استان خبر داد و گفت: هدف از این پویش و کمیته فنی این است که اعتمادسازی و فرهنگ سازی مناسب برای مصرف تولیدات صنعت غذا و دارو ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ۵۲۰ واحد صنعت غذا در استان وجود دارد که بیش از ۳۰۰ واحد در حال بهره برداری و فعالیت، ۱۲۰ واحد در حال احداث و مابقی نیز مسکوت مانده است.

گیوه چی یادآور شد: تلاش داریم با همکاری دستگاه ها مشکلات فراروی واحدهای صنعت غذا و دارو را رفع کنیم و این انجمن می تواند به عنوان بازو برای دستگاه های متولی باشد.

رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با تاکید براینکه تعامل بین انجمن و دستگاه های متولی و نظارتی نیاز است، گفت: با تشکیل کمیته های فنی درصدد هستیم حلقه ارتباطی موجود را تقویت کنیم.

وی به برپایی جشن غذا در استان اشاره کرد و گفت: هدف این است که تا بتوانیم این روز را به عنوان سمبل غذا و سلامت در جامعه ترویج دهیم.

کد خبر: ۱۱۱٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha