۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
کاهش نرخ در بازار متشکل ارزی برای دومین روز متوالی

کاهش نرخ در بازار متشکل ارزی برای دومین روز متوالی

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از کاهش نرخ ارز در معاملات این بازار برای دومین روز متوالی خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی گفت: بر این اساس میانگین وزنی نرخ دلار و یورو هرکدام به ترتیب ۱.۲۵ درصد و ۱.۹۷ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل تجربه کردند.

وی افزود: در جلسه معاملاتی یکشنبه، دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۵۵۱ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۶۱۶ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۱.۲۵ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

این تحلیلگر اقتصادی ابراز داشت: امروز نماد یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۴۵۰ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، با تجربه کاهش ۱.۹۷ درصدی نسبت به روز شنبه، ۳۰ هزار و ۸۱۶ تومان بوده است.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: در جلسه معاملاتی یکشنبه (هجدهم مهرماه) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۵۵۱ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۷۵۲ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۴۵۰ تومان و ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان افزود: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز یکشنبه (هجدهم مهرماه) ۶ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۴۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد یورو ۱ میلیون و ۹۲ هزار و ۹۰۰ یورو بود.

کد خبر: ۱۱۱٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha