۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
ارسال محموله یک میلیارد تومانی برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله اندیکا توسط ستاد اجرایی فرمان امام

ارسال محموله یک میلیارد تومانی برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله اندیکا توسط ستاد اجرایی فرمان امام

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، از اولین لحظات وقوع زلزله روزگذشته در اندیکای خوزستان تیم‌های امدادی و کمکی بنیاد احسان به منطقه اعزام و اقدامات حمایتی از آسیب‌دیدگان آغاز شده است.

به گزارش بازار، مدیرعامل بنیاد احسان که صبح امروز (یکشنبه) با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به منطقه زلزله‌زده اندیکا سفر کرده، با اعلام این مطلب افزود: از همان لحظات ابتدایی تیم‌های امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به این مناطق اعزام و به یاری مردم شتافتند و محموله‌ای به ارزش یک میلیارد تومان برای توزیع بین زلزله‌زدگان به منطقه ارسال شد.

سعید سلیمانی با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵ ریشتری روز شنبه در خوزستان گفت: در اولین قدم وبا توجه به کمبود موادغذایی و آب شرب سالم، ۱۰۰۰ بسته معیشتی شامل موادخوراکی و ۳۰۰۰ آب معدنی به اندیکا ارسال شد.

مدیرعامل بنیاد احسان افزود: باتوجه به برودت هوا و نیاز مردم به وسایل گرمایشی ۲۰۰ بخاری و وسیله‌ گرمایشی نیز به منطقه ارسال شده و توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام بین مردم آسیب‌دیده درحال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌ها ۵۰۰ خانه دراین منطقه تخریب کامل شده‌اند ولذا برای اسکان مردم نیز تاکنون ۵۰ عدد چادر، ۲۰۰ تخته پتو و ۲۰۰۰ مترمربع عایق پلاستیکی به منطقه ارسال کردیم و مناطقی راهم برای نگهداری و محافظت از دام‌های روستاییان تدارک خواهیم دید.

کد خبر: ۱۱۱٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha