۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
طرح رتبه بندی فرهنگیان اجرایی می شود/ پرداخت پاداش ۳۰ هزار فرهنگی بازنشسته
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

طرح رتبه بندی فرهنگیان اجرایی می شود/ پرداخت پاداش ۳۰ هزار فرهنگی بازنشسته

کرمان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان و پرداخت پاداش ۳۰ هزار فرهنگی بازنشسته در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در خصوص نشست مشترک با سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: رتبه بندی معلمان در این نشست مورد بحث قرار گرفت که خوشبختانه مجلس اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

پورابراهیمی ادامه داد: قرار است تمام زوایا و جوانب مربوط به رتبه بندی با لحاظ کردن تمام نقطه نظرات فرهنگیان نهایی شود و به زودی تصمیم گیری در مورد منابع مالی و بودجه ای سال ۱۴۰۰ برای اجرای این طرح در دستور کار قرار می گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: از وزارت آموزش و پرورش خواسته شد از طریق کمیسیون مربوطه با اجرای طرح رتبه بندی معلمان همراهی کند تا هر چه سریع تر انجام شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت ۳۰ هزار بازنشسته فرهنگی
وی به ۳۰ هزار بازنشسته فرهنگی که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده اند اشاره و تصریح کرد: در این نشست مقرر شد با همراهی کمیسیون اقتصادی و کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری لازم از طریق وزارت آموزش و پرورش انجام شود تا ظرف ماه های آینده شاهد پرداخت پایان خدمت به بازنشستگان این نهاد باشیم.

پورابراهیمی با اشاره به کمک به دانش آموزان بی بضاعت در مناطق محروم کرمان و راور اشاره کرد و گفت: مقرر شد در زمینه تهیه بسته حمایتی برای این دانش آموزان اقدام شود و به زودی این مهم انجام خواهد شد.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز از اقدامات پورابراهیمی طی سال های گذشته در زمینه کمک به افزایش بودجه آموزش و پرورش و اعتبارات جاری و عمرانی آموزش و پروش تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که با کمک مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی بتوان بخشی از مشکلات مالی اعتباری و بودجه ای این وزارتخانه را بر طرف کرد.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      0 0
      یک سال منتظر پاداشیم باز هم میگویید ماه های اینده پرداخت پاداش صورت میگیرد ان هم با این وضعیت گرانی وبی ارزش شدن پول ملی
    • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      0 0
      شماهم بزودی رو یاد گرفته تا دروغتان رو نشود در حق معلم ظلم کردید