۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
 ۱۰۰۰ لیتر نفت سفید به خانوارهای روستایی در زنجان تحویل داده می شود
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

۱۰۰۰ لیتر نفت سفید به خانوارهای روستایی در زنجان تحویل داده می شود

زنجان- مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از اختصاص ۱۰۰۰ لیتر سهمیه پاییزی نفت سفید به خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نفت زنجان، حمید حبیبی از اختصاص ۱۰۰۰ لیتر سهمیه پاییزی نفت سفید به خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ هزار خانوار روستایی در استان وجود دارد که از فرآورده نفت سفید برای گرمایش استفاده می‌کنند و اعتبار ۱۰۰۰ لیتر خرید نفت سهمیه پاییزی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شده است.

وی اظهار کرد: این اعتبار ۱۰۰۰ لیتر خرید نفت سهمیه پاییزی در کارت بانکی سرپرستان خانوار در سامانه الکترونیکی درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) که به نشانی اینترنتی Newtejaratasan.niopdc.ir ثبت و تایید شده، شارژ شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: بیشترین خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید در استان خانوارهای ساکن روستاهای شهرستان زنجان با ۱۰ هزار و ۲۲۴ خانوار و خدابنده با ۴۲۳۸ خانوار هستند و می‌توانند مقدار فرآورده مورد نیاز خود را از فروشندگی‌های محل سکونت خود دریافت کنند.

 حبیبی یادآور شد: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود و یا مشکلی در تامین و توزیع نفت سفید بخش خانوارهای روستایی وجود ندارد و سهمیه‌ها طی برنامه‌ریزی به عمل آمده در فواصل زمانی معین و شرایط آب و هوایی اعلام می‌شود.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha