۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
سیستان و بلوچستان ۸۰ درصد نیاز تور ماهیگیری کشور را تامین می‌کند
رئیس صمت سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان ۸۰ درصد نیاز تور ماهیگیری کشور را تامین می‌کند

زاهدان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۸۰ درصد نیاز تور ماهیگیری، ۷۵ درصد قوطی کنسرو و ۳۰ درصد نیاز پاکت سیمان کشور را این استان تامین می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی با بیان اینکه استان در برخی صنایع تأمین‌کننده نیاز کشور است، اظهار داشت: ۸۰ درصد نیاز تور ماهیگیری، ۷۵ درصد قوطی کنسرو و ۳۰ درصد نیاز پاکت سیمان کشور را این منطقه تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در بخش‌های تولید و تجارت مستعد شکوفایی است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرایط خوب اقتصادی برای این استان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: در بخش تسهیل و رفع موانع تولید در سیستان و بلوچستان با همکاری دستگاه‌های مرتبط مشکلات تمامی واحدهای تولیدی استان بررسی و عمده مشکلات در حال رفع شدن است.

وی تصریح کرد: در بخش ذخایر معدنی در استان به ذخایر اقتصادی و مستعد جهت سرمایه‌گذاری رسیده‌ایم از جمله مس، منیزیت، تیتانیوم، طلا و آنتیموان که استقرار صنایع وابسته در کنار این معادن، زمینه ایجاد اشتغال پایدار در استان را فراهم خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha