۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
تجهیز ۸ واحد تصفیه و بسته بندی کشمش به سورت لیزری در استان همدان
مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی عنوان کرد:

تجهیز ۸ واحد تصفیه و بسته بندی کشمش به سورت لیزری در استان همدان

همدان - محمدی، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی از تجهیز هشت واحد تصفیه و بسته بندی کشمش به سورت لیزری در راستای افزایش کیفی و توان صادراتی کشمش خبر داد.

حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مهم ترین موضوع در بحث صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی، کاهش ضایعات محصولات کشاوزی، ایجاد فناوری و اشتغال و ایجاد ارزش افزوده برای محصولات کشاورزی است، گفت: تا پایان سال ۹۹ توسط سازمان جهاد کشاورزی ۳۱۵ واحد صنایع تبدیلی با توان تولید یک میلیون و ۳۱۴هزار تن محصول و توان جذب یک میلیون و ۷۴۵ هزار  تن محصول خام کشاورزی با اشتغال ۴۳۰۷ نفر پروانه بهره برداری صادر شد.

وی افزود: در همین ایام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان هم ۱۱۳ واحد صنایع تبدیلی با توان تولید دو میلیون و ۸۰۰ هزار تن و توان جذب حدود سه میلیون تن محصول خام کشاورزی با اشتغال چهار هزار و ۴۵۹ نفر پروانه بهره برداری صادر کرده است.

محمدی عنوان کرد: در مجموع در حال حاضر استان همدان ۴۲۸ واحد صنایع تبدیلی با توان جذب چهار میلیون و ۲۰۰ تن محصول خام و اشتغال مستقیم هشت هزار و ۷۶۶ نفر پروانه بهره برداری صادر کردیم.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گفت: در سنوات گذشته ۴ نمونه ملی در صنایع تبدیلی و غذایی داشتیم و از سال ۹۰ تا ۹۹ تعداد ۲۲۱ فقره تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۴۷ میلیارد تومان در حوزه صنایع تبدیلی پرداخت کردیم.وی گفت: از مهم ترین فعالیت‌های استان همدان در سال‌های گذشته تجهیز هشت واحد تصفیه و بسته بندی کشمش به سورت لیزری در راستای افزایش کیفی و توان صادراتی کشمش بود.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha