۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
۷۰ دست جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود
توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) زنجان:

۷۰ دست جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود

زنجان- هادی نژاد، دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان گفت: همزمان با ماه ربیع الاول ۷۰ دست جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند استان توزیع می‌شود.

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تمام بخش‌ها فعالیت می‌کند، گفت: این ستاد همزمان با ماه ربیع الاول ۷۰ دست جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند توزیع می کند. 

وی با بیان اینکه از این تعداد جهیزیه ۶۰ دست در شهرستان قیدار توزیع می شود،اظهار کرد: ۱۰ دست هم از این تعداد جهیزیه در بین نو عروسان زنجان از فردا آغاز می شود.

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان گفت: این تعداد جهیزیه توسط ستاد اجرایی توزیع خواهد شد و هر دست جهیزیه شامل ۱۵ قلم لوازم خانگی شامل یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز، اتو برقی و سایر اقلام است.

هادی نژاد تاکید کرد: این تعداد جهیزیه در شهرستان قیدار به مناسبت برگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان با نام شهدا توزیع می شود.

وی ابراز داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان طی هفت سال گذشته فعالیت خود را در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک‌هزینه  تحصیل، تأمین جهیزیه نیازمندان آغاز کرده است.

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان ماه ربیع الاول دستگیری از نیازمندان را با مدیریت و برنامه ریزی دنبال خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha