۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کاهش دلار و یورو در بازار متشکل ارزی
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اعلام کرد

کاهش دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

مدیر کل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران از کاهش نرخ ارز در معاملات نخستین روز هفته در بازار متشکل ارزی خبرداد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی با ارائه گزارشی از نرخ ارزهای معاملاتی این بازار در هفدهمین روز مهرماه گفت: میانگین وزنی نرخ دلار با ۱.۴۲ درصد کاهش نسبت به آخرین قیمت درمعاملات انجام شده، وارد کانال ۲۶ هزارتومان شد و به نرخ ۲۶ هزار و ۹۸۶ تومان رسید.

وی افزود: در جلسه معاملاتی شنبه، دلار کار خود را با نرخ ۲۷ هزار و ۱۹ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۸۶۹ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۹۸۶ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۱.۴۲ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: امروز نماد یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۴۷۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۴۹۵ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، با تجربه کاهش ۰.۸ درصدی نسبت به روز چهارشنبه، ۳۱ هزار و ۴۹۵ تومان بوده است.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در جلسه معاملاتی شنبه (هفدهم مهرماه) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۸۶۹ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۱۰۳ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان و ۳۱ هزار و ۴۹۵ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان ابراز داشت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز شنبه (هفدهم مهرماه) ۷ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۳۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد یورو ۵۰۴ هزار و ۷۰۰ یورو بود.

کد خبر: ۱۱۱٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha