۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
فهرست زمین و ساختمان‌های ایران دارو منتشر شد

فهرست زمین و ساختمان‌های ایران دارو منتشر شد

به استناد مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص لزوم افشای جزئیات زمین ها و ساختمان های شرکت های بورسی و فرا بورسی، شرکت ایران دارو فهرست قطعه زمین و ساختمان‌ های خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت ایران دارو یکی از زیر مجموعه های گروه دارویی سبحان به دنبال ضرورت افشای جزئیات زمین‌ ها و ساختمان های شرکت های بورسی و فرا بورسی، فهرست دارایی‌ های ملکی خود از جمله زمینی با متراژ ۲۱ هزار و ۶۸۵ متر مربع و بهای تمام شده ۹ میلیون ریال و همچنین ساختمان های بخش تولیدی و غیر تولیدی با متراژ ۱۰ هزار و ۷۵۰ متر مربع و بهای ۱۰۰ هزار و ۹۵۶ میلیون ریال منتشر کرده است که از این رقم با توجه به استهلاک انباشته ۲۴ هزار و ۲۶۹ میلیون ریالی به ارزش دفتری  ۷۸ هزار و ۷۱۴ میلیون ریال است.

نوع کاربری هر دو نوع املاک شرکت ایران دارو صنعتی است و این املاک در محل تهران، بزرگراه آیت اله سعیدی بلوار معلم، انتهای خیابان کرمانی واقع شده است.

گفتنی است تولیدات شرکت دارویی ایران دارو به شش گروه داروهای گوارشی، قلبی عروقی، اعصاب و روان، پوستی، ضد درد و مکمل های تغذیه ای قرار دارد تفکیک شده است و این مجموعه  با نماد دیران در رتبه ۳۲۱ فهرست شرکت های بورس اوراق بهادار درج شده و در حال حاضر این شرکت جزء واحد های تولیدی شرکت سرمایه گذاری البرز است.

شایان ذکر است بر اساس مصوبه مورخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی ناشران ثبت شده نزد سازمان موظف شدند فهرست زمین و ساختمان‌ های خود را مانند الگوی منتشر شده از سوی «سازمان» در گزارش فعالیت هیات مدیره به مجامع عمومی عادی سالیانه یا عادی به طور فوق العاده افشا کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از ناشران، مجامع عمومی عادی سالانه خود را برگزار کرده اند؛ این ناشران موظف هستند، فهرست یاد شده را در قالب اطلاعیه ای جداگانه با عنوان « افشای فهرست زمین و ساختمان» در سامانه کدال منتشر کنند.

کد خبر: ۱۱۱٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha