۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کاهش ۷۰ درصدی تردد خودروها در سطح استان اردبیل
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد؛

کاهش ۷۰ درصدی تردد خودروها در سطح استان اردبیل

اردبیل - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از کاهش ۷۰ درصدی میزان تردد طی ۶ روز نخست سال جاری در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فلاحی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل میراث فرهنگی اردبیل اظهار کرد: از تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۹۷ تا ۶ فروردین ۹۸ بیش از ۲۱۹ هزار تردد ورود به استان  به ثبت رسیده بود که این میزان طبق اعلام اداره کل راهداری استان و اطلاعات دریافتی از ۶۴ دستگاه تردد شمار در مدت مشابه امسال به حدود ۶۶ هزار تردد رسیده است.

وی اضافه کرد: با احتساب این رقم شاهد کاهش ۷۰ درصدی میزان تردد در سطح جاده های استان اردبیل هستیم که دلیل اصلی آن محدودیت های به وجود آمده در خصوص شیوع بیماری کووید ۱۹ است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: از تمامی مسافران و گردشگران که علاقه مند به سفر به استان اردبیل هستند درخواست داریم تا سفرهای خود را به تعویق بیاندازند تا در فرصت مناسب بتوانیم پذیرایی خوبی از آنان به عمل بیاوریم.

فلاحی با اشاره به محدودیت های موجود برای سفر در سطح کشور و عدم ارایه امکانات توسط اماکن گردشگری، بیان کرد: تصمیمی که توسط استانداران سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل گرفته شده پذیرایی ویژه و درخور توجه از گردشگران بعد از اتمام اپیدمی این بیماری است که امیدواریم در آینده نزدیک اجرایی شود.

کد خبر: ۱۱٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha