۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
ما محکوم به تحول و موفقیت در اداره کشور هستیم
رئیس مجلس شورای اسلامی:

ما محکوم به تحول و موفقیت در اداره کشور هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جنگ رسانه‌ای مهم‌تر از جنگ اقتصادی است و باید تلاش کنیم در آن پیروز شویم. رسانه ملی دانشگاهی است که باید جا پای دانشگاه دفاع مقدس بگذارد و به تعالی کشور کمک کند.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در آیین تکریم و معارفه رییس رسانه ملی، افزود: از آقای علی عسکری دوست سی ساله خود به پاس خدماتشان تشکر می‌کنم و برای آقای جبلی برادر رزمنده و همسنگر خودم در دوران دفاع مقدس آرزوی توفیق دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتماد رهبر معظم انقلاب به دکتر جبلی و انتخاب وی از بدنه رسانه ملی، گفت: به عنوان یک برادر به شما عرض می‌کنم ما بپذیریم بعد از دوران دفاع مقدس غفلت هایی داشته ایم.

قالیباف گفت: کشوری که همواره موحد و در سایه ارادت اهل بیت علیهم السلام بوده است و امام در روزی که دین در حاشیه و غربت بود انقلاب را به پیروزی رساندند و اسلام را از کنج حجره‌ها به میدان آوردند و خدا باوری و مردم باوری فرهنگ ملت و انقلاب شد، قاب تمام نمای دفاع مقدس نشان داد که راز موفقیت ما همان راز دهه اول انقلاب و دفاع مقدس است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما امروز میراث خوار آن فرهنگ نیستیم میراث دار دوران دفاع مقدس هستیم.

قالیباف افزود:‌ همه ما سال ۶۳ را یادمان است. زمانی که ما خمپاره نداشتیم به دنبال موشک حرکت کردیم. ولی امروز در این عرصه در جایی ایستادم که آسمان ایران و جبهه مقاومت در پوشش امنیت دوران دفاع مقدس است، امروز عزت جمهوری اسلامی به شکلی است که قدرت آمریکا را به زمین زده است الان به دنبال باز تعریف خود و خروج از خاور میانه است.

قالیباف افزود امروز جنگ رسانه‌ای مهم‌تر از جنگ اقتصادی است و باید تلاش کنیم در آن پیروز شویم. رسانه ملی دانشگاهی است که باید جا پای دانشگاه دفاع مقدس بگذارد و به تعالی کشور کمک کند.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باید همه دستگاه ها برای اداره موفقیت آمیز کشور هم افزایی کنند.

قالیباف در این مراسم ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس تنها فرهنگ رهایی بخش برای عزت ما و مولد بودن کشور ما است و تولید ثروت عزت و منزلت به وسیله صدا و سیما اتفاق می افتد.

وی ادامه داد ما محکوم به تحول و موفقیت هستیم. مردم از ما انتظار موفقیت نبودن در اداره کشور ندارند باید با هم دلی و هم افزایی سبب موفقیت در اداره کشور را به ارمغان بیاوریم.

کد خبر: ۱۱۱٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha