۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
ستاد ملی مقابله با کرونا موافق تعطیلی هتل ها نیست
استاندار مازندران:

ستاد ملی مقابله با کرونا موافق تعطیلی هتل ها نیست

ساری - استاندار مازندران از تعطیلی تمامی خانه های مسافر در استان خبر داد و درباره عدم تعطیلی هتل ها نیز گفت: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا موافق تعطیلی نیست.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار درباره چرایی عدم تعطیلی هتل ها و مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر بازبودن و بهره گیری از ۳۰ درصد ظرفیت هتل ها افزود: با آنکه ستاد ملی موافق تعطیلی هتل ها نیست اما براساس مصوبه ظرفیت پذیرش را تا ۳۰ درصد کاهش دادیم.

وی با عنوان اینکه کاهظ ظرفیت پذیرش تا ۳۰ درصد منجر به عدم استقبال هتل ها برای پذیرش مسافران شده است، افزود: هتل هایی که فعال هستند باید پروتکل بهداشتی را اجرا کنند و پزشک بهداشت محیط در اختیار گیرند و برفعالیت آنان رصد می شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران اولین استانی بود که برای پیشگیری از سرایت کرونا ویروس نسبت به انسداد مسیرهای ورودی اقدام کرده است اما در نهایت به دلیل سیاست های ستاد ملی نسبت به بازگشایی اقدام کرده است، افزود: در حال حاضر طرح غربالگری مسافران در محورهای ورودی استان در دست اجرا است.

استاندار مازندران با تاکید بر مشارکت و همراهی مردم برای عدم حضور در اماکن عمومی و پرهیز از سفر تصریح کرد: در صورت رعایت مسائل بهداشتی به زودی جشن پایان کرونا در استان برگزار می شود.

کد خبر: ۱۱٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha