۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
صدور مجوز مراکز نوآوری تخصصی آذربایجان شرقی توسط شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خبرداد؛

صدور مجوز مراکز نوآوری تخصصی آذربایجان شرقی توسط شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم

تبریز- رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از صدور مجوز مراکز نوآوری تخصصی آذربایجان شرق توسط شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالرضا واعظی صبح پنج شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت تولیدی پیستون ایران در محل پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی در تبریز افزود: صنایع با ایجاد مراکز نوآوری می‌توانند از توانایی‌ها و ظرفیت‌های خبرگان مرتبط با صنعت خود بهره‌مند شوند. صنایع مختلف در جهان تجربه موفقی را در ایجاد مراکز نوآوری تجربه کرده اند.

وی با بیان امکان جذب افراد دارای ایده و تخصص در این مراکز اظهار کرد: واحدهای مستقر در مراکز نوآوری تخصصی صنایع می‌توانند تسهیلات مالی، کارگاه‌های آموزشی، منتورینگ و حمایت‌های مختلف پارک علم و فناوری استان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بهره‌مند شوند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به صدور مجوز مراکز نوآوری تخصصی در استان توسط شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات بیان کرد: صنایع با برگزاری رویدادهای مختلف مانند جشنواره‌های رویش و برگزاری چالش‌های مختلف، نیازهای صنایع خود را مرتفع و با فناوری بالا محصولات مختلف را تولید کنند.

صدور مجوز مراکز نوآوری تخصصی آذربایجان شرقی توسط شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم

ایجاد خطوط تولید هایتک تمام‌ خودکار جدید
مدیرعامل شرکت تولیدی پیستون ایران نیز گفت: این شرکت به دنبال ایجاد خطوط تولید هایتک تمام‌خودکار جدید متناسب با نیاز بازار است.

رحیم شیرین‌آبادی افزود: شرکت پیستون ایران از سال ۱۳۵۲ بادانش بروز و فناورانه تولیدکننده پیستون‌های مختلف در کشور است و در سال‌های گذشته توانسته بخش اعظمی را پیستون‌های وارداتی را در کشور بومی‌سازی کند.

شرکت تولیدی پیستون ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پیستون کشور سالانه بیش از ۷ میلیون عدد پیستون و ۷ میلیون عدد گژن پین و بسیاری از پیستون‌های با فناوری بالا را تولید می‌کند.

کد خبر: ۱۱۰٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha