۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
پیام تبریک «کمیجانی» به رئیس کل جدید بانک مرکزی

پیام تبریک «کمیجانی» به رئیس کل جدید بانک مرکزی

کمیجانی در پیامی ضمن تبریک انتصاب علی صالح آبادی به مقام ریاست کلی بانک مرکزی، از همکاری ها و تلاش کارکنان و مدیران بانک مرکزی و شبکه بانکی قدردانی کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که به یاری او و همت همکاران گرانقدر در بانک مرکزی و نظام بانکی کشور فرصت پیدا کردم دانش و تجربه خود را در جهت اهداف کلان اقتصادی و خدمت‌رسانی به مردم عزیز به‌کار گیرم.

طی این مدت، همکاری و همدلی خاضعانه‌ی کارکنان، بازنشستگان، مدیران، اعضای هیات عامل بانک مرکزی، نهادها و شرکت‌های وابسته، اعضای شورای پول و اعتبار، شورای فقهی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره و کارکنان بانک‌ها و موسسات اعتباری در راستای پیشبرد رسالت اصلی این نهاد که اجرای سیاست‌های پولی، اعتباری و ارزی و فراهم کردن شرایط پیشرفت اقتصادی کشور است، را شاهد بوده‌ایم. موجب افتخار است که در دوره مسئولیت اینجانب در بانک مرکزی، تامین ارز کالاهای اساسی و همچنین تسهیل شرایط برای واردات واکسن به نحو احسن انجام شد که وظیفه خود می‌دانم از حمایت‌ها و لطف رئیس‌جمهور و دولت محترم سپاسگزاری کنم.

همکاران عزیز، ضمن پاسداشت از زحمات بی‌دریغ‌تان باور دارم در ادامه مسیر به رغم شرایط حساس فعلی کشور و تحریم‌های ظالمانه، همچنان مساعی خود را برای پیشبرد برنامه‌های تثبیت و توسعه اقتصادی به‌کار خواهید گرفت و هم راستا با اهداف کلان اقتصاد کشور، همچنان با سلامت و ثبات در خدمت به مردم و اقتصاد کشور خواهید بود و اذعان دارم مدیران و کارشناسان نظام بانکی نیز حرکت خود را به‌منظور پیاده‌سازی اصلاحات ساختاری ادامه خواهند داد و در این راه از هیچ کوششی برای آسایش مردم فروگذار نخواهند بود.

همچنین ضمن تبریک به جناب آقای دکتر صالح‌آبادی برای پذیرش این مسئولیت سخت، ‌ اعتقاد دارم ایشان با سابقه علمی و تجربه‌ای که در بازار مالی و سیستم بانکی اندوخته‌اند، قادرند سیاست‌های پولی، اعتباری و ارزی کشور را در جهت مهار تورم و تثبیت شرایط اقتصادی، راهبری کنند.
 
در خاتمه خداوند را شاکرم که طی مدت بیش از دو دهه فعالیت در شبکه بانکی، شریک و همراه مجاهدت‌ها و اهتمام کارکنان ساعی نظام بانکی و بانک مرکزی برای رشد و تعالی اقتصاد کشور بوده‌ام، از این رو با امید به آینده‌ای روشن برای آبادانی اقتصاد کشورمان، از خداوند متعال برای دولت و مردم عزیزمان عزت و سرافرازی هر چه بیشتر را مسئلت دارم و برای کارکنان شبکه بانکی در تحقق این مسیر، توفیق مسئلت می‌نمایم.

اکبر کمیجانی
چهاردهم مهر ماه ۱۴۰۰

کد خبر: ۱۱۰٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha