۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
مالکیت کارخانه قند یاسوج به ستاد اجرایی فرمان امام رسید
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد:

مالکیت کارخانه قند یاسوج به ستاد اجرایی فرمان امام رسید

یاسوج- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مالکیت کارخانه قند یاسوج به ستاد اجرایی فرمان امام رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، شایان نادری عصر چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: سرمایه گذاری در این کارخانه راکد در راستای تلاش ستاد برای حمایت از مردم و اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی از استان از برنامه های مهم ستاد در کهگیلویه وبویراحمد است، گفت: در حوزه آب روستایی، راه، ساخت مسجد و مدرسه و حوزه سلامت و کارهای جهادی و زلزله سی سخت کارهای بسیار بزرگی انجام شده است.

نادری تصریح کرد: کارخانه فند یاسوج نماد صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و ۵۱ درصد سهام این کارخانه متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ه) است.

وی با بیان اینکه بازدید از کارخانه قند یاسوج توسط آقای مخبر، به همراه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سفر دکتر مخبر در سال ۹۹ به استان کهگیلویه و بویراحمد و در زمان وقوع زلزله سی سخت، انجام شد، گفت: اکیپ‌های مختلفی برای ارزیابی و راه اندازی از طرف ستاد اجرایی به استان اعزام شدند.

نادری افزود: مراحل به صورت دقیق و کارشناسانه انجام شد و مشخص شد که بسیاری از قطعات مستهلک بوده و خیلی از قطعات نیز باید تعویض شود.

وی اظهار داشت: قطعاتی نیز اکنون در کارخانه وجود ندارد برآورد قیمت دقیق و سرمایه در گردش لازم انجام شده و در فاز اولیه بهسازی تجهیز و تعویض قطعات انجام می شود.

نادری افزود: در فاز دوم نیز راه اندازی کامل و تولید محصول از جمله قند و شکر و سایر فراورده‌ها در این کارخانه انجام می شود.

کد خبر: ۱۱۰٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha