ایجاد پلتفرم های منطقه‌ای از اولویتهای دولت سیزدهم است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ترکیه:

ایجاد پلتفرم های منطقه‌ای از اولویتهای دولت سیزدهم است

زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: ایجاد پلتفرم‌های منطقه‌ای و ارائه خدمات ارتباطی به کشورهای همسایه با هدف رفع مشکلات و تهدیدات پلتفرم‌های آمریکایی و اروپایی در دستور کار وزارت ارتباطات است.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور در بدو ورود به ترکیه گفت: ایجاد پلتفرم‌های منطقه‌ای و ارائه خدمات ارتباطی به کشورهای همسایه با هدف رفع مشکلات و تهدیدات پلتفرم‌های آمریکایی و اروپایی در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان که به منظور شرکت در شورای ارتباطات و اطلاع رسانی با حضور نمایندگان ۵۵ کشور جهان و حضور در اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات هشت کشور در حال توسعه به ترکیه سفر کرده است، صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه استانبول، هدف از سفر خود به ترکیه را حضور در این شورا و نشست با همتایان کشورهای همسایه عنوان کرد و افزود: از مهمترین سیاست‌های بین المللی وزارت ارتباطات و فناوری دولت سیزدهم، ارائه پلتفرم‌های دیجیتالی ارتباطی طراحی شده در ایران به کشورهای منطقه و ایجاد پلتفرم‌های هماهنگ منطقه‌ای برای جلوگیری از چالش‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی پلتفرم‌های آمریکایی و اروپایی در منطقه است.

زارع پور ادامه داد: در تلاشیم با توسعه تعاملات و ایجاد حاکمیت منطقه‌ای در بستر ارتباطات، مشکلات اغلب کشورهای همسایه ناشی از پلتفرم‌های دیجیتال کشورهای فرا منطقه‌ای را برطرف کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان، دیدار و گفت و گوی دو جانبه با همتای ترکیه‌ای را از برنامه‌های دیگر سفر به ترکیه اعلام و برای بهرمندی هرچه بیشتر ظرفیت همسایگی ترکیه برای توسعه تعاملات دیجیتال، تاکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان نخستین مقام رسمی کشورمان در دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران به ترکیه سفر کرده است.

کد خبر: ۱۱۰٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha