۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
 ۴ هزار متر شبکه فرسوده آب در همدان اصلاح و بهسازی شد
مدیرعامل آبفای استان همدان:

۴ هزار متر شبکه فرسوده آب در همدان اصلاح و بهسازی شد

همدان - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: امسال پنج هزار و ۲۸۰ متر توسعه و سه هزار و ۴۸۱ متر اصلاح و بهسازی شبکه های فرسوده توزیع آب شهر همدان عملیاتی شده است.

سید هادی حسینی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه پنج هزار و ۲۸۰ متر توسعه و سه هزار و ۴۸۱ متر اصلاح و بهسازی شبکه های فرسوده توزیع آب شهر همدان عملیاتی شده است.

وی افزود: همزمان با این اقدام در روستاهای تابعه همدان نیز ۸۷۲ متر اصلاح و توسعه شبکه آب و ۳۵۱ متر توسعه خط انتقال اجرایی شد.

مدیرعامل آبفای استان همدان با بیان اینکه در همین مدت پنج هزار و ۸۳۹ فقره حادثه در شبکه و انشعابات آب شهر همدان توسط واحد حوادث مورد رسیدگی قرار گرفت، عنوان کرد: ۳۰۰ کیلومتر از شبکه های توزیع نیز شستشو و لایروبی شد.

وی به شناسایی و جمع آوری هشت فقره انشعاب غیر مجاز آبیاری فضای سبز طی مدت مذکور اشاره کرد و از شهروندان خواست در حالی که شهر همدان با کمبود آب مواجه است از آبیاری فضای سبز با آب شرب پرهیز کنند.

حسینی بیدار استاندارد مصرف آب در کشور برای هر خانواده را ۱۵۰ لیتر در شبانه روز عنوان کرد و گفت: این مقدار در همدان ۱۹۷ لیتر است و این یعنی همدانی‌ها ۵۰ لیتر بیشتر نسبت به استاندارد آب مصرف می‌کنند.

وی اضافه کرد: ۶۰ درصد شهروندان همدانی مشترکان پرمصرف و ۴۰ درصد مشترکان خوش‌مصرف و حتی زیر مصرف استاندارد هستند.

کد خبر: ۱۱۰٬۷۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha