۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
تامین آب شرب ۳۶ منطقه محروم کرمان/ ۷ هزار بسته معیشتی توزیع می شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کرمان:

تامین آب شرب ۳۶ منطقه محروم کرمان/ ۷ هزار بسته معیشتی توزیع می شود

کرمان - روح اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کرمان گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب پویش «احسان زندگی» اقدام به تامین آب شرب در ۳۶ منطقه محروم استان کرمان کرده است.

محمدعلی روح اللهی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: سیاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گره گشایی از مشکلات مختلف مردم همچون محرومیت زدایی، کمک های درمانی و بهداشتی و یا حمایت از افراد آسیب دیده در بلایای طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مردم در استان کرمان کمبود آب شرب است، بیان کرد: برهمین اساس بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب پویش «احسان زندگی» اقدام به تامین آب شرب در ۳۶ منطقه محروم کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کرمان عنوان کرد: این مناطق ۳۶ گانه در بخش های ماهان، گلبافت، اندوهجرد، حاشیه شهر کرمان و ۲۴ روستای نرماشیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان نرماشیر چهار حلقه چاه نیز احیا شده است، اظهار داشت: درمجموع ۴۵ هزار نفر در قالب پویش «احسان زندگی» از نعمت آب شرب برخوردار شدند.

روح اللهی با بیان این مطلب که قریب به ۶۰۰ میلیون تومان برای تامین آب شرب این ۳۶ نقطه هزینه شده است، بیان داشت: همچنین باید اشاره کرد که در تامین آب شرب ۲۴ روستای نرماشیر، گروه جهادی موکب القدس نیز که در زمینه بحث آب رسانی به صورت تخصصی فعالیت می کنند، با ما همکاری خوبی داشته اند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کرمان، افزود: بالغ بر ۷ هزار و ۶۰۰ کیف تحصیلی همراه با لوازم التحریر در کل استان توزیع شده است همچنین  بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در اواسط مهرماه سال جاری در استان توزیع می شود که در این زمینه قریب به ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر: ۱۱۰٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha