۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
ادامه روند کاهشی دلار و یورو از ابتدای هفته در بازار متشکل ارزی

ادامه روند کاهشی دلار و یورو از ابتدای هفته در بازار متشکل ارزی

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از تداوم روند کاهشی نرخ ارز در این بازار خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی افزود: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۷ هزار و ۲۶۹ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۲۴۹ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۷ هزار و ۲۲۹ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی دوشنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۵۸۹ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۵۸۲ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۵۸۶ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی ادامه داد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی دوشنبه (دوازدهم مهرماه) بیان‌گر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۰.۰۸ درصد و ۰.۰۱ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۷ هزار و ۲۰۵ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۲۹۲ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۱ هزار و ۵۵۱ تومان و ۳۱ هزار و ۵۹۹ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان تصریح کرد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز دوشنبه (دوازدهم مهرماه) ۷ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۶۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۸۱۳ هزار و ۳۰۰ یورو بود.

کد خبر: ۱۱۰٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha