۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
برخی کشاورزان در حال تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خود هستند
نماینده مردم رشت در مجلس:

برخی کشاورزان در حال تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خود هستند

رسیدن به موقع و به اندازه نهاده‌های دامی به کشاورزان باید اولویت فعلی وزارت کشاورزی باشد؛ متأسفانه کشاورزان به دلیل بی مهری‌ها در حال تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خود هستند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا احمدی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی باید بر اساس مصوبه مجلس، امنیت غذایی کشور را تضمین ببخشیم، عنوان کرد: چنانچه بخش کشاورزی به عنوان یک صنعت دیده شود و از آن حمایت‌های لازم صورت گیرد در واقع نخستین اصل در حوزه امنیت غذایی رعایت شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وجود محصولاتی همچون برنج، گندم، چای و زیتون برای ما حیاتی است و برای رونق کشاورزی باید کشاورزان بیش از هر زمان دیگری مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

وی به لزوم توجه به جوجه کشی و حمایت همزمان از کشاورز و دام پرور تأکید و تصریح کرد: رسیدن به موقع و به اندازه نهاده‌های دامی به کشاورزان باید اولویت فعلی وزارت کشاورزی باشد.

احمدی تصریح کرد: متأسفانه عدم توجه به حوزه کشاورزی به ویژه در شمال کشور موجب شده برخی از کشاورزان نسبت به تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خود اقدام کرده و زمین‌های کشاورزی خود را واگذار کردند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه ضرورت دارد که از واردات محصولات کشاورزی تولیدی در داخل کشور جلوگیری شود، اضافه کرد: امروز حال کشاورزان ما خوب نیست و دولتمردان باید تمام قد از کشاورزان حمایت کنند چنانچه این مهم محقق شود، دیگر نیازی به واردات بسیاری از محصولات حوزه کشاورزی نیز نداریم.

کد خبر: ۱۱۰٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha