۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
هشت ناحیه صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد  ایجاد می شود
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

هشت ناحیه صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود

یاسوج- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای شعار سال ۹۹ یعنی «جهش تولید» هشت ناحیه صنعتی در هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، هاشم موسوی چهارشنبه شب در نشست مجازی مدیران اقتصادی استان با استاندار افزود: با توجه به نیاز استان به توسعه اقتصادی و در راستای رونق و افزایش تولید و اشتغال، این نواحی ایجاد خواهند شد.

وی با بیان اینکه نواحی صنعتی استان به یازده ناحیه افزایش می یابد، گفت: فرمانداران باید برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز نواحی صنعتی همه ظرفیت ها را به کار گیرند.

موسوی تصریح کرد: تمرکز در نواحی صنعتی بر سرمایه گذاری ها در زیربخشهای کشاورزی بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات روستایی می تواند به رونق این نواحی کمک کند، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در بخش کشاورزی ظرفیتهای بی نظیری دارد و باید این بخش مورد توجه قرار گیرد.

موسوی مساحت زمینهای شهرکهای صنعتی استان را یکهزار و ۵۴۱ هکتار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد، گفت: شهرکهای صنعتی استان با امکانات مناسب آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت آماده استقبال از سرمایه گذاران است.

موسوی تعداد واحدهای تولیدی استان را ۳۱۶ واحد عنوان کرد و گفت: این واحدها با سرمایه گذاری دو هزار و ۶۰۷ میلیارد ریال فعالیت می کنند.

وی افزود: در راستای رونق تولید و توسعه اقتصادی استان ۲۸ واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشتند و در سال جاری نیز در راستای جهش تولید از سرمایه گذاران برای تولید در استان دعوت می شود.

کد خبر: ۱۱٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha