قیمت سکه ۴۹۰ هزار تومان حباب دارد| پیش بینی ثبات نسبی بازار طلا در روزهای آتی
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

قیمت سکه ۴۹۰ هزار تومان حباب دارد| پیش بینی ثبات نسبی بازار طلا در روزهای آتی

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید در حال حاضر سکه حدود ۴۹۰ هزار تومان حباب دارد و پیش بینی می‌شود که قیمت‌های کنونی تا دور روز آینده(دوشنبه) نیز تغییری نکند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد کشتی‌آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با بیان اینکه حباب سکه در روزهای گذشته از ۴۲۰ هزار تومان تا۵۲۰ هزار تومان نوسان داشته و در حال حاضر ۴۹۰ هزار تومان است، گفت: نرخ اُنس جهانی هفته گذشته تا پنجشنبه نوسان چندانی نداشت اما پنجشنبه و جمعه به دلیل تغییرات ارزش سهام و نرخ بیکاری درآمریکا، نوسانات نرخ اُنس شروع و قیمت اُنس جهانی جمعه با افزایش همراه و امروز به حدود ۱۷۶۲ دلار رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه در چند روز گذشته نرخ ارز به ۲۸۶۰۰ تومان افزایش پیدا کرد اما در حال حاضر نرخ آن کاهش پیدا کرده و ۲۸۱۵۰ رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، پیش بینی کرد که قیمت‌های کنونی تا دور روز آینده(دوشنبه) نیز تغییری نکند.

کشتی آرای درباره خرید طلای کم اجرت و دست دوم، به مردم توصیه کرد که از واحدهایی خرید کنند که دارای جواز کسب باشند، خرید طلای کم اجرت ایرادای ندارد زیرا ساخت آن ساده‌تر است و بیشتر افرادی به دنبال خرید آن هستند که درصدد سرمایه‌گذاری هستند. در خرید طلای دست دوم باید با دقت بیشتری کرد.

کد خبر: ۱۱۰٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha