۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
خودرو در بازار جهانی گران شد| قیمت هوندا سیویک ۲۰۲۲

خودرو در بازار جهانی گران شد| قیمت هوندا سیویک ۲۰۲۲

هوندا سیویک ۲۰۲۲ با نسخه سدان رشد ۲۰۰ دلاری قیمت را تجربه کرده است و اکنون تیپ استاندارد آن با بهای ۲۲ هزار و ۹۱۵ دلار به فروش می رسد.

بازار؛ گروه خودرو: حدود چندماه از معرفی و عرضه هوندا سیویک مدل ۲۰۲۲ می گذرد، این محصول در ابتدا معرفی رسمی با قیمت پایه ۲۲ هزار و ۶۹۵ دلار پا به بازار گذاشت. این قیمت برای نسخه استاندارد آن بود، این درحالی است که مدل تورینگ آن با قیمت ۲۸ هزار و ۳۰۰ دلار به بازار عرضه شد. هوندا در دو ماه گذشته به دنبال افزایش بها سیویک جدید بود و ظاهرا این محصول را با افزایش بها به زودی عرضه خواهد کرد.

هوندا سیویک ۲۰۲۲ در نسخه ردلاین که به تازگی معرفی شده نخستین افزایش بها را در پیش خواهد داشت. این افزایش بها برای تامین هزینه های ارسال خودرو به مقصد، افزایش قیمت قطعات در خط تولید و کمبود تراشه ها ایجاد شده است

هوندا سیویک ۲۰۲۲ در نسخه ردلاین که به تازگی معرفی شده نخستین افزایش بها را در پیش خواهد داشت. این افزایش بها برای تامین هزینه های ارسال خودرو به مقصد، افزایش قیمت قطعات در خط تولید و کمبود تراشه ها ایجاد شده است. در مجموع سیویک ۲۰۲۲ با گذشت پنج ماه از حضور در بازار رشد ۲۰۰ دلاری قیمت را خواهد داشت. گفتنی است که این افزایش قیمت برای مدل سدان سیویک است و هوندا تاکنون برای نسخه هاچ بک آن اعلام افزایش قیمت نکرده است.

مشتری در زمان انتخاب سیویک باید بداند که هزینه حمل و نقل از ۹۹۵ دلار به ۱۰۱۵ دلار رسیده است، ۲۰ دلار افزایش هزینه در کنار ۲۰۰ دلار مذکور، ۲۲۰ دلار قیمت را در بازارهای جهانی افزایش داده است

مشتری در زمان انتخاب سیویک باید بداند که هزینه حمل و نقل از ۹۹۵ دلار به ۱۰۱۵ دلار رسیده است، ۲۰ دلار افزایش هزینه در کنار ۲۰۰ دلار مذکور، ۲۲۰ دلار قیمت را در بازارهای جهانی افزایش داده است. بنابراین سیویک سدان مدل ال ایکس با قیمت ۲۲ هزار و ۹۱۵ دلار عرضه می شود، ترم اسپرت و لوکس این محصول نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۳۱۵ دلار و ۲۴ هزار و ۹۵ دلار به فروش خواهد رسید.

اگر مشتری علاقه به خرید نمونه ۱.۵ لیتری سیویک با قدرت ۱۸۰ اسب بخار باشد، باید ۲۵ هزار و ۹۱۵ دلار هزینه پرداخت کند. گفتنی است که مدل تورینگ این خودرو با بها ۲۹ هزار و ۵۱۵ دلار به فروش خواهد رسید.با تمام این تفاسیر باید گفت سیویک سدان ۲۰۲۲ دومین محصول هوندا است که امسال با افزایش قیمت همراه بوده است. هرچند پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مجدد افزایش قیمت برای محصول مذکور رخ دهد، اما آنطور که به نظر می رسد کمبود تراشه و افزایش تقاضا خودروسازانی مانند سوبارو، جنسیس و فورد را مجبور به بالا بردن قیمت ها کرده است.

کد خبر: ۱۱۰٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha